Thursday, May 31, 2007

bermulanya satu tulisan...


erm.. this is my 1st time writing blog.. dunno how to start.. bhasa tunggang langgang tu standard! maaf awal2 k..

Waste, wasted, wasting.. why waste? kalau org tanya.. nape? jawapan yg aku selalu bagi.. "i think i wasted my time...." in past 3 years.. everything goin' smooth.. go by flow.. nice.. i really miss dat time.. working in big company, klcc.. good environment, everybody being nice to me.. with all my friend.. luv u guys so much... warga volunteer.. walau silih berganti.. tp diorg cool.. bukan senang nak dpt semua nih... bukan semua org rasa macam nih...
masih aku ingat saat susah sama2, senang sama2, keje sama2, lepak sama2, walau jauhpun masih tetap sama.. tapi tu semua dulu.. ketika aku masih single.. masih tade org yg perlu aku jaga hati dan perasaan 24 jam sehari, 7 hari seminggu.. letih.. tapi itukan harus aku belajar dari mula.. dari sikit barulah membentuk satu kehidupan yg sempurna... mulai itu juga aku hilang satu per satu.. tidak lagi rasa cool sgt.. aku lebih belajar cara hidup baru.. mulai kenal ape ertinya cinta... hurm.. letih tapi harus!

erm... malas nak taip lak.. mlm kan sambung lak... hehehhe

No comments: