Tuesday, September 25, 2007

fill in the blank..

erm.

lama dah tak hapdet blog ni. lagipun keadaan tak megizinkan aku untuk masukkan entry best2.. lately ni aku mood agak swing, temper, kadang2 mcm lost je.. puasa tahun ni pun tak seperti tahun2 yg lepas, ala kadar je.. "Ya Allah, ampuni la dosa hamba mu ini dan berilah ketenangan dlm jiwa ini, amin" itu saje doa yg mampu aku mohon. mungkin aku terlalu letih. letih dgn keadaan sekliling, letih yg sukar di gambarkan..

status : single
alhamdulillah. im getting better. teringat kata2 kawan2 aku. ape yg berlaku ada hikmahnye, ape yg berlaku juga sebenarnye kenangan, ye, mmg pahit tapi setiap kenangan tidak boleh di beli. kita sendiri kena alami dan rasa barulah kita tahu.. dan semua itu jadi tips untuk merempuh dugaan yg akan dtg, atleast we learn.. erm.. my friend. im sorry. i can't be more than friend. we are just friend k. i'll be good as a friend but when comes more.. im totally worst! im not ready yet..

cyberjaya : boring
memang betul. teringat masa abg fozi ckp cyberjaya tmpat jin bertandang. rasa nak gelak kaw2 nye. yes true!! for student boleh la. diorg baru nak membesar, baru nak mengenal ape life. so ape yg ada kat cyber nih ckpla bekalan diorg untuk terus ke depan nanti.. hurm.. i think better move kot. kat KL ada offer keje gak.. designer gak.. kalau dia leh bagi up gaji skit.. aku amik keje tuh kot.. huhuhuhu..

later.. later.. upate lagi

No comments: