Monday, September 14, 2009

di JW Mariott

tinggal beberapa hari lagi nak raya. aku tgk orang dah sakan shopping sana sini. beli baju raya, kuih raya, rumah raya, kasut raya, sedia duit raya dan mcm2 lah. aku? hanya ada sampul raya je. apepun belum di sediakan. last day puasa masih sempatkan..? ;) tahun ni tersangatlah sibuk. alhamdulillah. bisnes kedai makan family aku so far murah2 di limpahi rezeki. aku pun. melimpah-limpah peluh keringat bagaikan. tapi apepun, aku still curi masa berbuka kat luar dgn kawan aku sorang ni. sape lagi? my lovely2 friend..

malurian's

mama, ibu, mummy aliesha


dan aku rasa ini adalah entri terakhir untuk bulan puasa tahun ni. dan aku ingin ambil kesempatan untuk meminta maaf apa yg patut, salah silap, terkasar, terkutuk, termaki, ter-dan segala ter sama ada di sengajakan atau pun tidak di sengajakan.. minta maaf lah ye. 0-0!!


dan juga selamat hari raya pada semua umat islam. berhati-hati sama ada di jalan raya dan semasa makan... ;)

No comments: