Monday, September 13, 2010

♪♫selamat hari raya...♪♫♪♪

bila bukak je blog ni. rasa sunyi je. ada terasa nak menaip, nak meluah dalam blog ni. tapi satu macam perkara yg saya rasa tak mau menaip. tak mahu cerita ini di kongsi.. tak mahu ye.. huh! benci kalau ada rasa begini. aku mau feel free... tapi ari ni, ada satu macam perkara buat aku rasa nak update blog ni. ada satu rasa buat aku nak menaip.. satu rasa satu malaysia. ikan siakap tiga rasa.. sedap.. wah.. sesuai pulak konsep satu malaysia nih.. wakakaka


mula-mula. selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin semua.. halalkan makan minum, ampunkan salah silap. 0-0 ok.

dan ceritanya...

syukur sgt sbb bulan puasa tahun taklah panas sgt, cuaca redup ok2la.. since family aku berbisnes kedai makan. maka, kenapa perlu berbuka di luar kan? aku tolong ibu di kedai saje la..oleh itu, terima kasih kawan2 yg support bisnes family aku. terima kasih ber-gathering di kedai aku. dan ops!! nama kedai aku Nang kam Seafood ye.. kalau tersasul sikit2 takpela.. i ok je.. hihihi..

cosmo - thanx to kimi for organize this!

Orgu - ini thn kedua mereka berbuka di kedai aku. thanx to dekwan for promote!!

cosmo jugak.. senior semua nih!! ayin, luv luv u!!

neth's family

and
KLX150malaysia.com - thanks to buck!
nity & friend
mokh & friend

terima kasih...

dan ini

aku dan keluarga..

tak sah kalau yak bergambar.. aku bertudung oren. itu yg buat aku berkobar2 nak meng-update.


ps : kredit photo to DW, Mokh, Fatin, Neth..

No comments: