Sunday, August 14, 2011

my cake, my bake.

Alhamdulillah, hari ni dah hari ke-14 berpuasa. (hari ni empat belas haribulan lapan tahun dua ribu sebelas kan..) and so far, everything still full. tak kira dari segi puasa dan juge ke-full-an isi perut. poket full tak? hadeh...? ;)

Dalam menghadap hari-hari di bulan ramadhan, suka benar andai kata saya neh menerjah blog-blog resepi makanan. bukan hendak menduga keimanan tapi mencari idea dan resepi yang lebih mudah dan lagi senang daripada yang complicated tapi kesedapannye adalah sama je. OK! takyah panjang2 cite. sebenarnye saya nak ckp. saya ada buat kek batik hari itu. mari tgk kek batik saya.

kek batik di susun rapi. rapi kan?

ajar saya camne nak cantikkan gambar makanan plesss!!

Ini lah hasilnye blogwalking merata-rata tanpa rasa segan silu. saya nak link resepi ke blog asal tapi saya dah lupa di mana. ampun!! and yesterday. sekali lagi mencuba nasib dgn membakar kek coklat moist!!


ampun lagi. tak sempat nak snap-snap. saya begitu terharu kerana ke-moist nye kek coklat kali neh. begitu rakus melihat semua makan sambil gelak. saya happy. hati saya senang. maka, ini saje hasil gambar saya, itupun dari pinggan adik saya. pernah dgr finger lickin' good?? cam lebih kurang gitu le tagline dia. hehehehe perasaaaann nyeee....

ps: oh esok mula keje. hari-hari hadap gambar makanan sedap-sedap. kuatkan iman hambamu ya Tuhanku. OK. mahu titon. nite nite!!

No comments: