Monday, October 1, 2007

Chili's KLCC with Ejai

hi all..
cubaan untuk dtg opis awal gagal lagi! hampeh betulkan!! bapak aku kata nak belikan jam loceng yg annoying tuh untuk aku.. tp tu la.. sekadar gurauan je.. sbb bapak aku ingat aku main2 kot gi keje lambat!! serius!! kecian gak tgk aku nye team lead kena call aku.. ahahahh!!! sory babe!! mmg aku nak gi keje awal.. aku takleh tido, bila dpt tido takleh nak bangun lak.. takpe.. aku cuba lagi ari seterusnye!!! korang bagi la kata2 semangat!!

petang ni, kena rush gi kl. nak berbuka kat chili's. aku janji 5.45 sampai klcc sebab takleh buat reservation... siot je!! tapi sorry awal2... aku akan sampai lambat!! hahaha.. dari cyber nak ke kl mmg jam gile.aku sampai 6.40.. okla kan.. tunggu jap je bukan nye lama.. bagi chance order makanan untuk aku. nasib baik feveret aku pun ada... oh! Molten Chocolate Cake!! marvellesss!! bayangkan coklat dia.. fuh!! dgn starter pun dah best.. triple plate!! sizzling fajitas + oldtimer burger!! pergh!!! untuk 2 org makan je.. jam jugak la perut time tuh!! tapi yg paling best tuh sebab org belanja.. tenkiu2 so much en Ejai!! next time blanje lagi.. moga2 murah rezeki dan segala musibah yg melanda di tempuhi dgn selamat... okeh!! ni ha.. tgkla gambarnye.. yg lain tak sempat nak cari. sorryla.. gambar copy dari internet sebab tak bawak camera pun!! ahahahaa...

* triple plate!! - pergh!!! kenyang babe!!

*Molten Chocolate Cakes - fuh!! rasa nak lagi!!

ps: sesape nak gi chili's.. meh la ajak aku skali k!!

No comments: