Tuesday, August 21, 2007

bowling oh bowling

erk.. opis sponsor 100% main bowling! opst!! social event!! ye.. sgt social!!! hahhaha... terfikir lak aku gaji bulan ni.. lambat ke awal ek. dah abis sponsor kitorg main bowling- 2 frame k. lucky draw lagi.. 2-3 bijik cake lagi.-secret receipi. carefour, jusco nye cake tade class.. mat saleh makan kan.. hadiah2 lagi.. class!! gaji kami?? hahha tunggu je la.. yg penting ari tuh aku hepi je.. sebab aku pun ada dpt hadiah gak. bukan lucky draw tapi 2nd place. hebat2!! kembang kuncup sat!! wakakakaka...

lepas abis bersosial. kami dah malas bekerja. aku amik halfday jumaat lepas. sebab ape. malas! ape?? MALAS! job. aku bagi je la budak yg rajin2 buat.. sebelum ke kl malam tuh. aku gi alamanda menghabiskan voucher yg aku menang ari tuh! 2 free game beb. aku dgn rakan se-hosmet aku gi bersosial sebelum keje keras nanti.. hahahaa...

kesian kwn aku. cam ni cite dia. ari isnin b4 tu. member aku sorang ni ckp ada keje kat KLCC. nak pkai ramai.. masing2 sibuk la nak keje. sebab masing2 student kan. aku lain la. aku dh keje pun. tapi rasa sonot plak. join skali. sibukla kami cari pakaian hitam bagai. dh la cerewet. skirt bwh lutut. baju taknak seksi nanti datin marah nak skarf hitam. sock hitam. kasut tutup hitam. dh macam majlis org mati la plak. tapi keje. cian member aku cari merata. aku tak kisah la. aku ada semua tuh. ada siap beli kasut. pinjam sudah. hehehe friday! ni yg panas. pagi2 dia cal salah sorang dari kitorg ckp. dia kena cut cost! F1 lauching beb.. takkan sponsor cut cost cam tu je. on the day la tuh!!! 5 jam lagi nak start event tuh?? bengong ke bodoh tuh? nvrmind.. tapi dia cal member aku yg sorang lagi tanya pasal ketinggian.. kami ni semua comel2 je.. tinggi tak lepas pun 160. kecuali aku dan sorang lagi.. yg lain tak dpt. tak best la kan.. end up semua tak pergi. sebab ada ke patut dia cal tanya "she preety enuff ke??"... e'eh!!

tu pasal la kitorg buat bodoh malas nak layan...
moral of the story. buat keje jgn last minit. jgn suke suki judge org pada rupe.. end up!! mesti hur hara!!! whahahahah

No comments: