Thursday, August 23, 2007

Firework.. firework!!!



Event : International Firework Competition 2007, Putrajaya MY
Snap from : Cyberheight Lake, Cyberjaya MY
Credit to : Scorchys

scorchys.. tenkiu.. tenkiu. pinjam gambar!! ahaks!! aku sgt teruja dgn bunga api walaupun umur aku semakin matang!! sape tak suke??

tapi yg paling best kat situ sebelum meletupnye firework ni. semua amatur2 photography dah sedia dgn tripod. lens.. camera gempak2.. gaya memasing tak ingatnye.. best dan buat aku sgt nak meggadaikan apa yg ada untuk beli camera2 itu!!! wawawawa.. jeles!! jeles dari hati!!! mau jugak!! aku hanya ada compact camera je. canon - ala yg iklannye "maria was here"- aku beli sebab berangan nak jadi cam maria tuh!! tapi aku haram jadah tak reti main tennis!! wahahahhaha....

kali ni. persembahan dari australia team. snap2.. tembak2.. jgn tertinggal satu scene pun!!! 15 min tu sgt berharga beb!! malaysia nye dah lepas. tak sempat tgk. diorg kata malaysia nye keluar bunga raya.. waaa~~ proud to be malaysian.. malaysia boleh!! bunga api pun boleh!!! hehehhee.. tahun ni. pada aku. malaysia paling byk firework!! new year. EOM( mcm everymonth je). international competition ni. merdeka lagi.. ngee~~ bunga api!!! obses!!

dari menemani rakan2 meng-snap!! dgn camera compact aku itu. aku sempat merakam beberapa detik berbunga api.. gamabr beberapa keping dan juga video beberapa minit. nak tgk?? ckp je. aku leh send kat korang.. hehehe.. so. dari beberapa keping yg aku snap. aku sgt teruja dgn satu bunga api ni.. gambar tak la cantik tapi pattern dia sgt seswai untuk aku..

tengok nihkorang nampak ape yg aku nampak?? broken heart?? angel wing??


No comments: