Tuesday, February 5, 2008

lupakan si batu..

coverline dari boss..
kita celebrate Hi-Tea event... giler!!!

ok tak otak boss aku? intertain staff dia dgn event² every 3 month? company lain ada ke? hahahaha.. start dari last year.. first event. bowling. 2nd event mask party n now.. ala² english skit. kasi berangan skit.. hi-tea tapi makan kambing. ok la tuh? company lain ada ke??? hahahah dressing? biasa je.. suar pendek pun boleh.. yg best nye kitorg nye door gift dan lucky draw ticket!! sgt sukee...

door gift di tempah khas!!

si bos yg baik hati. tiba2 selitkan angpow untuk chinese new year nye celebration.. sgt gitu.. mengikut dan me-respek adat² kaum di malaysia yg majmuk nih ha... baik kan?? korang ada ke bos cam tuh?? aku rasa semua pun sgt happy.. gooddé-gooddé!!!

cik farah si lucky draw memanjang!!

berbalik pada hi-tea tadi.. antara aktiviti yg diorg intertain kitorg.. makan...sakit perut aku<- aku ni ber-perut sensitif!! tidak kene mengena dgn makanan di sana k. dan game² yg memecah perut kitorg seperti ape ek?? aku dah tak ingat!! kantoi tak amik port!! demmit!! abah, cik na, chris, wan dan lei... semua involved kecuali aku. tak minat! watever!! owh!! lucky draw pada yg selalu untung. cik farah. cik na. clint dan wan!!!
boleh je kan??? camne pastu paru² leh jadi batu??
then amik gambar ramai².. last but not least. semua event pun ada gembira ada sedih gakk.. salah sorang daripada organiser tuh angpow dia ilang... sedihkan.. careful tuh penting.. takpe².. bak kata abah.. what 2008, comes around goes around! betul ker??? betulkan aje ye en abah oiii!! aku dah malas menaip pasal hi-tea. gambar je la pasni...

tabel 5: geng budaj jahat & guest!! from left: hana. izmi. farah. clint. chris.cik na. wan. abah

abis dah pasal hi-tea. pastu ke opis lepak2 jap hapdet yg patut cam entry sebelum ni.. confused! hahahah.. giler!! pastu ke comuntiy club cyberjaya. tgk budak main futsal. anjuran khas untuk last day boy. hebat kan ko ni boy... heh!! atas kerjasama rakan se-group ko je k.... not including management... perlu ker?? since malam tuh kena betul² asah mata tgk jaringan goal diorg.. aku tak sempat amik gambar pape... nak tgk gi je blog en abah atau cik na.. update gile² kat sane... sila² ke sana.. tima kasih untuk edisi jumaat!!!

saturday all and out!!
pernuh beb bukit jalil celebrate 2nd event terbesar every year recogination rally 2007. including indonesia, singapore, australia, taiwan, thailand, hongkong and malaysia itself. almost ten thousand people coming that day!! pergh!!! distributor je.. paling gile diorg nye lucky draw.. 6 bijik laptop bukan cikai² nye beb.. open to public then 2 bijik keta. toyota vios paling baru kuar nih n bmw yg baru gak.. confused lak siri² keta mahal2 nih.. untuk actvive distributor saje.. tak ke terkejut beruk aku kalau² la aku yg akan bawak balik 2 bijik keta tuh?? hahahhaa..

siti intertain us!! ni camera hp je. so tak clear. ampun!!

anyway. proud to our partner.. congrate to all of u.. panjang. bob. jude. maria n the rest yang naik pentas tahun ni. tahun depan kitorg nye turn lak k!! oh. tak lupa gak pada guest kita. dato' ??? siti nurhaliza. i cant remember her title.. sorry!! to intertain us that day!! n taiwan singer too. n charity for yayasan nurjiwa. gila² wei!!! bukan sikit² siti diorg dapat...

part of network. left: wida.alin.azah.jack.ayin

leon

stronger : with ayin

borneo sunway : with nani. auntie meelen

after R&R at bukit jalil. our network continuing makan² lak.. thanx for FRIEND invited us to Borneo. we really enjoy the dinner that nite. and for angpow!! really worth it!! gile la alin n jack!!! belanja² kitorg wei!! hehehe.. mmg the whole day enjoy gile!!

all out terus. "u balik n rest la. see u on monday k!!" our leader. jack!!

2 comments:

Anonymous said...

Please say HI! to Leon :) Korang mmg secocoks... biler lagi Widaa..hik

my name is n.u.v.e.r.a said...

abah: erk... terkedu aku..!! nanti aku sampaikan Hi ko pada leon itu k..