Thursday, February 26, 2009

kasut-kasut saya

update skit la since nuthing to be share dlm blog ni sgt.. sibuk skit skrang nih.. hehehehe.. sibuk untuk tido. ngeh!!!

last week, opismate aku nye birthday. gi makan² dan amik gambar..

birthday ezmal dan makan²

dan minggu-minggu ini, aku search google, melalui blog-blog orang.. aku nampak kasut ini..

jeng.. jeng.
.


dan aku juga ada nih. warna putih. beli di bata je.. ngeeee... elok di pakai pada musim² hujan cam minggu-minggu ini.. sebab ianya plastik.


walaupun minggu lepas 4 pasang kasut aku dah sambar.. tetap aku mahu cari kasut mcm nih.. mahu tetap mahu... awas ko sungei wang weekend nih!!
aku sgt admirekan design sebegini.. huhuhuhu... since dah banyak invitation kad yg aku dpt, terpaksalah aku cari baju² baru...


since housemate aku depress sebab ruang tamu rumah warna merah, aku pun sekali lagi... meng-google ape yg patut...

tak silap aku, gambar ni interior untuk salah satu hotel kat Bangkok. simple dan cumel² je..
aku sangat teruja pada langsir & sofa.

dan akhir skali..

tetap.. bergambar mmg hobi semua org kot.. but missing sumone.. Chris! miss u so much!! tolong cubit pipi Arianna boleh? hehehe

1 comment:

Former Rock Chick said...

I MISS YOU GUYS TOO!!!! :(