Wednesday, December 29, 2010

pilih saya please.. eh.. eh..

another 3 day nak masuk tahun baru 2011. azam baru saya... ermm azam baru tuh cam masih terfikir-fikir. ape yg patut di dulukan ape yg patut di lepaskan.. susun betul2 jangan sampai berterabuh... tapi kalau tanya saya wish list, tanpa fikir. berderetttt. Confirm!! hihihihi.. organizer baru ni pun penuh dah. hehe. well. well... ini la wida.

opst! tgh update tiba-tiba neth skype mention ZARA is sale.. <- iklan sat.


yeayyy!!!!

tp. itu 30hb. arini baru 29hb. ari ni. aku lebih kurang tambah. NO MOOD. hati ni cam kelam kabut je. berdetik lebih laju dari jam countdown new year. rasa nak cepat je.. ntah nak kemana. sakitnye..~ penat kot.

oh! mungkin saya red light kot!!

tp hiburkan hati saya dgn ini.

blackberry ke Iphone?


pilih utk saya please

No comments: