Friday, March 7, 2008

Tag: 8 random facts about myself

setelah tag tig tug nih dah merebak di kalangan kawan² aku.. aku tertatik dan terpanggil untuk meng-tag tig tug sekali... ni semua randomly je.. amik.. x faham leh tanya..
  1. aku selalu di panggil budak thai. mmg betul tapi aku nye bahasa melayu kan fasih benar.. cam mane diorg dpt detect kesalahan aku.. cis!! better jgn berckp.
  2. nama aku pelbagai. mungkin sebab kawan² aku semua nye kreatif tak kira tempat. idea bertong² yg tak dpt di lepaskan. nama aku pun jadi. dun ask me weng joon. u r the one yg bagi nama paling best skali. ahahhaaa...
  3. aku sgt suka warna hijau atau hitam. banyak jugak koleksi² aku berwarna itu. tapi aku tak kisah pun warna ape nak di sesuaikan dgn aku. semua match je...
  4. aku boleh abiskan rm2k masa 4 jam untuk shopping je. gile. mak aku tau pasti parang aku. note for mom: bukan aku sorang. adik² skali... heh! selamatkan diri
  5. aku tak kisah berjalan jauh walau penat asalkan aku enjoy. randomly aku tido 4-5 jam saje setiap hari. kenapa badan aku semakin membesar? bukanke tak cukup tido leh menguruskan badan? konfius! aku semakin sihat!!! tapikan.. masih ok sebab mini cooper itu mampu memasukkan aku lagi. hahahaha...
  6. aku punya 5 org adik. diorg mmg best lagi² aku baru lepas gaji. diorg mmg sgt sayangkan aku. tade istilah kakak bagi diorg. aku ibarat kawan je. lawak² smash selamba aje aku dpt free dari diorg. adik aku terima berbagai suntikan khasiat di masa kecil dan bila membesar bagai juara. sgt bijak untuk membahan kakak dia. cehhhhhh!!!
  7. aku tak kisah sebenarnya bila org kata aku gemuk..~~huhuhu.. sebab aku tak pernah kisah bab² makan. tak kisah pun nak spent berapa pun untuk makan sebab memang suka makan. mungkin sebab salah satu punca pencarian family aku pun kedai makan. membesar pun dgn kedai makan. aku biasa makan. dan aku suka.
  8. aku paling benci kalau org perlukan explanation yg panjang. kalau faham takpe... tu pasal mak bapak aku kadang² pening dgn aku. kalau bab mengarut. aku masih boleh di pertikaikan..
tula. randomly pasal aku. dan itu baru lapan yg aku ingat. kalau 200.. mungkin pun tak cukup... ahahahaha...

bye

No comments: