Tuesday, April 22, 2008

betul² tgk..

entry kali ni aku update pagi² lagi. sebab ari aku rasa ramai yg dtg lambat ke opis. wakakakakaka!! sebabnya aku dtg skit dari diorg semua... dan tak lupa gak mendengar cerita baik dari Cik Na tu. anak kucing dia, si Aoki tuh.. tgh menunggu saat kelahiran baby persian yg baru.... kita tunggu.....


Memandangkan aku awal ari nih. aku terlupa henpon di umah. jadi aku agak psiko. jgn tanya kenapa? simple je. henpon tu cam separuh dari nyawa gak. opst! jgn di ingat. nanti aku psiko. semua org marah. hahahahaha....

semalam. aku punya tade keje. aku edit gambar separuh jalan. pastu aku dah malas. tapi motif nye tade. lenkali. tgk ni hasilnye. skit sebanyak...

" Only your real friends will tell you when your face is dirty."

Lupa la... Awat aku asyik lupa nak update pasal member aku sorang nih. la ni dia tgh pregnant. 4 minggu beb!! congratulation!! pesanan buat hang, chris! "jgn dok jalan gangster² sgt. dgr apa yg Clint, laki hang dok habaq kat hang tau.." aku tak dpt bayangkan dia pakai baju ape tuh. yg pompuan ngandung pakai tuh.. alahai sweet nye.. baru ko nampak pompuan skit dari rock memanjanggg..... dok dekat² dgn aku Chris. sedikit sebanyak anak hang nanti mcm muka aku skit²... mau.. mau!!! hehehhee...

"Being a full-time mother is one of the highest salaried jobs... since the payment is pure love"

gatal lagi tangan aku...

shhh.. watchin' back!!

three of us VS no three at the back

No comments: