Tuesday, October 14, 2008

ini kan raya.

Selamat Hari Raya. masih di bulan ramadhan aite? mesti ramai yg gigih kunjung mengunjung. yg buat open house.

insyaallah. mudah-mudahan di murahkan rezeki. yg kunjung-mengunjung. alhamdulillah. eratkan siratulrahim plus kenyang perut. dan tak jugak. yang bertunang, kahwin. tahniah kawan-kawan. yang masih dgn mood raya. dah!dah!! keje. keje!!

rasa pelik lak menaip. ngeee. biasanya pun aku main taip je. mcm kata kawan aku. blog aku nih kena baca 2 kali baru faham. minta maaf la kawan-kawan. saya mmg begini. heeeheehee..

di samping cuti-cuti + panas yg leh tahan nih. aku sempat gak berpiknik. sambil-sambil makan lemang, kuih raya + hulur duit raya. smmgnye best larikan diri di beriadah. itukan seruan kerajaan.. betul eh?

raya ke-3. adikku nye birthday. oh tak lupa gak. usetat kawan opis aku. dan beberapa kerat yg aku kenal se-tarikh nih. happy birthday kalian. kami adik beradik kecuali opik, gi makan domino's. pastu kami tak kira muda atau tua. sekali lagi beristirehat di arked. saje layan adik aku. terasa belasan tahun rasanya. nah! sebijik kek!!!

adib dan kek dia!

nah. ni la adik-adik aku! manja nak kek!

open house oh open house. sorry to hana & apin. umah terbuka korang tak sempat aku singgah. aku di seharian di seremban. kawan aku tunang. sorry eh! tak makan lemang pun aku tahun nih! sedey...

tunang satu ikatan. congrate Ira & kakak ejai. semoga ikatan ni biarlah sampai ke-tua hendaknya. betulke ucapan aku nih? oh ya. Ira. ko mmg cantik ari tuh..

kawan². ni tunang eh. majlis grand ala-ala kahwin gitu!. kerlas ira!!

tu dia. aku. kenapa ntah begitu rupanya.

ni tade kena mengena dgn entri kali ni. aku suka je.
krdt to abah!

3 comments:

abah said...

hahah kerlassss kalah la kao menteri widah oihh banyak tul agenda! Yang penting, FIERCEEEE~~~

Naper cam tader kena mengena jer?

Anyway, Happy Birthday to yur lil bro and selamat bertunang kepada kawanmu itu...cepat²la kawen yer...senang sket wida datang...then...leh jumpe2 ngan ehemphotoehemgrapher wedding itewwwwww...wakakakak larikssssss

my name is n.u.v.e.r.a said...

to abah bz la abah oi. INI kan RAYA. ngee~~~

emiazus said...

wahh..sgt cantik cekak itu..siap bunga2 dedaun lagi...jeles la plak..mane curik nih..ngeee....koh koh kohh..

::aah la...bila wida nak kawen ek..x saba nak mkn nasi minyak pree nih...ngeeee...