Friday, November 7, 2008

rambut dan salon

di sebabkan aku tergodek2 album2 gambar dlm pc aku. aku jumpa nih. pastu terdetik kat otak aku cite pasal rambut. dan rambut aku skrang ni sgt tak cantik. stress.

nasib baik tak tutup mulut

kenapa rambut? sebab rambut memainkan peranan penting untuk wanita. betul kan? tp aku takla sehebat mane.. rambut aku nampak messy sebab aku sikat rambut selepas mandi je. aku tak suka sikat rambut. tp takpe. rambut aku messy seksi.. warghhh.. statement ari ni... haha..

aku nak cite skit pasal salon lak. bagi org2 yg suka gi salon mesti dah biasa sgt keadaan ni.
dialog2 biasa di salon.

"amoi. u punya lambut aa.. manyak gugur woo.. mesti mau letak ini vitamin. bla bla bla..."
aku redha. mmg la rambut aku byk gugur. chemical byk sgtkannn. semua org kot!!!

"aiyaa amoi.. tgk u punya lambut.. sini tgk.. (siap panggil adik aku eh.. hebat betul marketing) byk kering la u punya lambut... "
aku angguk je la. mane nampak.

"nanti saya kasi itu minyak lambut. kasi treatment.. kasi mati itu hujung lambut..." wahh.. promosi kaw kaw. say NO friend!!

"cantik aaa amoi.. sini potong.. sini potong..bla bla bla... tgk muka u.. nampak lagi muda aa..."
hellooo.. sebelum ni aku tua ke? mane cantiknyee... harusla aku jerit kuat2 kan!!

dan dari hasilnye. membulatkan lagi muka aku yg tersedia ada.

ni masa potluck raya eh. ok lagi la.. baru2 kan...

ni masa wedding sam. tgk rambut aku. ponytail di depan? apekah...

dan ari ni. minggu ni. kerana kempunan menunggu rambut panjang. demi menjaga perasaan. hiburkan hati. aku main game ni sally salon. gile cam kanak2. lagipun. aku tade keje kan... layankan je...

layan wooo...

4 comments:

che nini said...

mmg pon nk aje aku sepak muke ko amoi...

my name is n.u.v.e.r.a said...

che nini : sabar2!! jgn sepak2...

scorchys said...

apakahh.?? wid aku pun nak tukar style rambut.. tak abis abis rambut aku terpacak jer.. erghh... senang pakai wig je la kann.. huhuhuhu

my name is n.u.v.e.r.a said...

ko nak pakai kenapa wan?? ka join era la tuh!!