Friday, August 28, 2009

puasa ke enam

At lasttt... aku nak update jugak pasal berbuka pada puasa ke enam. dah tentulah pasal makanan dan gambar makanan.. hehehe..

ceritanya, semalam(puasa ke-6) kami plan berbuka di KLCC. yela.. KLCC je yg paling dekat nak balik. bukan nak riak tapi ini benernyee.. satu station je bezanya kalau di bandingkan dengan midvaley kan? (dah lama x gi midvaley.. sedeyyhh!) ikut kata adik aku. makan foodcourt je tapi ikut kaki dan mata aku. Nando's mcm lagi menarik. so, aku pun tertarik ke dlm Nando's. sighh!!

Berikutnya adalah gambar

sempat gi sasa, watson, nose bagai... sempat jugak beli mascara.

what the fisshh!!! muka makin banyak jerawat.. "kalau jerawat banyak bf banyakla" - kata2 adik aku yg paling bongsu! series aku tak tipu. Feningg ai..

dia kata fesyen rambut ala 70's - iyekan aje..

ini makanan kami. sorry gambar di kecikkan. menggelak sebarang kemarahan dan kebarangkalian LAPAR. ;)

strawberry tart frm sun moulin isetan. yummyyy!!!

dan antara banyak-banyak benda. aku paling nak snap gambar lukisan ni. aku dah lupa dah nama dia. tapi sgt sukakan lukisan ini. ayam o ayam. pelukis dia berasal dari kedah kot.

No comments: