Monday, August 24, 2009

Selamat Berpuasa

First of all. selamat berpuasa pada semua umat islam. moga-moga tahun ni di lalui dengan mudah. insyaallah...

semua org pun tahu. bulan puasa. puasa, lapar, buffet, pasar ramadhan, makan, kenyang, terawih dan juga sahur. Kami sahur biasa-biasa je tp kami lebih kepada berbuka. pasar ramadhan di kampung baru, bukan di pintu gerbang.. yg nak aku citekan ni di jalan raja uda sejalan dgn se-alamat dgn aku. tade ape pun cuma paling hot dan tip top kat pasar tuh ialah murtabak saje. sebabnya pkl 4 saje dah ramai orang beratur. hot dan tip top la tuh kan... hehehhe...

gambar ni tade pape cuma imej baru saya




2 comments:

prettybeefy said...

Selamat berpuasa cik weed... pas nie tak der cik pat corner dah...

my name is n.u.v.e.r.a said...

selamat berpuasa juga cik na. "cik pat corner" -- hahaha.. lama aku fikirkan..