Wednesday, May 21, 2008

muvie oh drama

drama oh drama. bila dah lekat payah lak aku nak berenti. minggu lepas, bila adik aku offer drama taiwan kat aku suruh tgk. aku malas nak layan. aku kan fanatik gak cite² korea. dan dari ape yg aku tgk dlm muvie atau drama. biasanye aku kenal character je. pedulikan pelakon sebenarnye. tapi, dlm cite Devil beside You tuh buat aku jadi gila sat..... **gile drama. mungkin faktor utama sebab tiada keje di opis. **peace!!! ;p!! minggu ni aku continue lagi buat benda sama. cite lain lak...

"Why Why Love"
pelakon : Mike He, Raine Yang dan Kingone

ikutkan pelakon tade beza pun dgn Devil Beside You. Tapi watak dan jalan cite sgt berbeza. kesimpulannye aku suka cite ni. dan aku suka gak dgn pelakon² dlm cite nih.

okeh! abis pasal muvie or drama.

happy belated birthday bos!

pakcik richard

brownies & indiana Parr cake. sweet.

thank for lunch, boss!!

our lovely boss. pakcik richard. happy birthday. makan sakan. lunch pizza kitorg ari tuh. this pakcik celebrate birthday dia yg ke-60 tahun but perangai selamba rock cam org muda. rasa² sii masih bernyawa hingga sekarang pun sebab dia. thank you pakcik. hope god bless u always!!! always!!

Cyberjaya 11th Anniversary

pergh. dah 11 tahun rupanya. dari nama asalnye Air Terentang kepada Cyberjaya. dari sebuah perkampungan kecil kepada sebuah bandar multimedia. pejam celik² cin-cin, cai-cai. cyberjaya sekarang dah bz. membangun seiring dgn peredaran zaman. unexpected. tade bezanya dgn negara di luar. canggih. erm.. pandai nye aku bercakap... hahaha. tgk dari mata sendiri la kot.

yantzen. juri jemputan untuk pertandingan karaoke.

dah nak masuk 3 tahun aku bekerja kat sini. daripada tanah lapang kepada bangunan² yg cantik² structurnya. so, cyberjaya celebrate the 11th year anniversary. pertandingan memasak, memancing, futsal, netball, karaoke, dan macam² lagi. budak opis aku lambat sikit. yg sempat masuk pun karaoke. and paling best our sii talented nih. menang juara kali ni!! congrate Ijan!!!

gambar ijan tade. tapi part lawak nih ada. hahhaa.. nape dik oi??!!

berangan lomo

4 comments:

IEKAN78 said...

cuba tgk citer ISWAK 2 pulak....
aku sgt soka itu drama...

Prettybeefy said...

tulun tulun tulun kawan kawan...

cik weed nie tak tukar lagie link web cattery aku itueww..

Sedih

Anonymous said...

Cik Weed bertukar menjadi Cik Weed the korean gurl. Klas! Cepat2 transform!

my name is n.u.v.e.r.a said...

to iekan78 cite iswak tu.. cam best je.. lakonan ariel lin tuh kan... nanti nak cari la.. tapikan iekan78, saya sukakan mike he.. hahahhaa

to prettybeefy sabar la ye.. nanti akan aku tukar kan.... dan akan aku promotekan website kucing ko itu...

to abah Cik weed. rupenya aku baru sedar aku sejenis dadah... wakakakaka...