Friday, August 15, 2008

wina&kimi - tahniah

• sopan santun day of wina&kimi •
tahniah wina&kimi. selamat jugak korg di ijabkabul. sekali lafaz je. plus tok kadi lak yg tersasul.

"kalau kita berdepan dgn musuh. jgn takut. kita lawan/gertak skit je. mcm aku. masa dia sebut nama wina tuh, aku tekan tgn dia. hahaha.. tu yg tersasul.." tu dia ayat-ayat dah lega pas akad nikah.

wina cantik sgt ari tuh. hantaran, bilik tidur pengantin, wangian umah, pelamin dan semua-semua la warna maroon. semua dia sorang yg buat. gigih betul kawan aku sorang nih

wina, if u read this
"sorry, aku tak stay sebelah kau that day. aku nak sgt. aku tahu betapa kau perlukan aku. tapi wina, kau tahu kan. tinggal beberapa hari sebelum kau nikah. mcm-mcm berlaku kat aku. berkali-kali serentak. dan aku risau. kalau-kalau aku ter-sebab ter-rosak majlis kau. alhamdulillah sgt. semua nya lancar. aku lega gila" but i have to go. my family side lak still perlukan aku.


keje meng-gila je. both are my best friend ever!

• selamat ari jumaat •
tadi aku ke alamanda. hah. bank tutup lunch hour. tak perasan i bank ni ada lunch break gak.. bank. knp la tiba-tiba ari sabtu tak buka. mcm dolu-dolu. senang keje aku. x yah nak mintak half day la. xyah nak break smpai 3 jam la. tak pasal-pasal potong gaji. mcm tututututut!! opst!! ari ni kan ari jumaat. behave ur word girl! sementara tunggu punya tunggu. ter-shopping. semua di sebab oleh nichii.

dan aku. sempat ter-shopping gak. oh. aku nama kan minggu ni minggu ter-guna duit. sebb aku sibuk membayar dan mengguna duit. same la tuh!!

have a good weekend. bye.

4 comments:

NS said...

Have a good weekends to you too!~ congratulations to your friend Wina!~

Lily

my name is n.u.v.e.r.a said...

hai lily. tq ek. nanti ku sampaikan pada wina eh..

Anonymous said...

Congrats²! Semoga berbahagia hendaknya yekk..dua2 cam sweet jeee

my name is n.u.v.e.r.a said...

haah.. tgk je aksi mereka!