Wednesday, June 4, 2008

**missing text**

makan bila lapar.

semalam ujan lebat gile. dari aku meredah ujan lebat dan jam sakan tuh. mane aku tahu? sebab aku dgr radio - info lalu lintas ape ntah?? aku terus ke jusco untuk makan malam. aku tak makan nasi. tapi perlu makan bila lapar. so, aku makan sushi. kawan-kawan. sushi tuh bukannya nasi jugak ke? sorry! termakan dah.

sushi

takleh di pisahkan.
lepas makan sushi. aku jalan² jap tgk² baju. cantik pulak baju ni. sesuai dgn tema untuk ke 70th Nite. nasib baik aku blom gi amik payment. kalau tidak aku dah beli. tapi permikiran aku sebelum aku try. lepas try. terfikir cam rugi lak. cantiknya. beli dulu la. TAPI itulah yang terakhir. dan koyak di bahu. kecewa. shopping dan saya takleh di pisahkan.

tak salahkan hujan.
bila sampai awal di sunway. dgn keadaan hujan renyai². kawan aku lapar. Domino's tu lak kenapa leh dekat. aku pun ter-join makan pizza skali. erm. ter-makan lagi. aku tak salahkan hujan pun.

damn. tak sengaja

macam marah.
hush. aku nak kata no komen cam tak bagus je bunyi tuh. sebab kebanyakkan org yang kata no komen tuh la paling banyak komen. dan biasa nya favourite quote diorg aku peduli ape kisah orang lain. keji dan hakikatnya ko kisah. mentality org. dah. futstop!
im not emo! tq. <- ko faham wan.

notis.
ari ni. aku di opis. ternampak bayang-bayang kawan aku. masih ada. cumel je jalan ke sana sini. rambut mengurai cantik. aku sgt admire kan rambut tuh. jaket hitam merah. memang kawan. tapi kenapa mcm dah lama aku tak temu kawan. seperti sudah lama tidak berinteraksi dgn kawan. ataupun. perubahan seseorang lebih kepada perkara sensitif. aku kan kasar. tiada pelembut. jangan sentuh. oleh itu. aku sepatutnya begini. aku rindu kau kawan.

No comments: