Thursday, June 12, 2008

Tag : Bird the scene!

Ijan tag aku dlm diam-diam. walaupun cuba mengelak. tapi kali ni aku suka. sebab tak yah taip panjang-panjang. hahahhaa...


The Rules :
1. Anda di tugaskan menjadi seorang "screenwriter"
2. Anda hanya perlu menulis skrip dan jalan cerita anda sendiri berpandukan pada gambar yang disediakan.
3. Keluarkan bakat anda yang tersembunyi, anda adalah seorang "screenwriter" yang hebat.
( sila berikan markah )

S1.
e'eh. sleeping beauty? aku kah putera yang perlu cium dia? *sigh * blush.. lemme kish her.. kish kish...

S2.
haaa.. haa... *try bau nafas. gimme sum colgate plss.. i need to be fresh.. tapi. mane nak dpt colgate time-time camni?

S3.
test guna kaki la. mane tau berkesan. sory saya tade tangan. excuse me. excuse me. do u hear me?? kerlass.. speaking gitu.

S4.
masih gagal. i have an idea. let me do CPU. opssstt!!! CPR. come.. come.. *berlari. opst! aku kan burung. *terbang-terbang.

S5.
tapi. takkan nak buat kat sini. malu *blush lagi. angkat dia la. *berat. angkat.

S6.
Fuh~ tak gerak pun. berat sungguh ko. berat berapa nih? last choice. aku kan putera. kish kish je.

hahahaha... bengong aku tade idea. tapi ni kira tag yang lain. tuh pasal aku nak buat.
aku nak tag

wan
abah
neth
chris

dan sesape yang nak wat pun boleh...

No comments: