Thursday, June 19, 2008

misteri benda yang nyata.

cukup keadaan misteri semalam. di sebabkan kehadiran aku di opis terlalu awal. 8.30 je kot. tapi pelik-nya ya amat. ari nih. aku sampai macam biasa. semalam dpt broadcast dari aku nye bos. "jgn makan dlm pantry after 9.45. tea lady ku merangkap mak angkat aku. aunty mary nak mop lantai. silakan aunty... ngee.. semalam dia sportcheck aku isap rokok. ceh!!!!


ada beberapa minit je nih. sempat nih. se-meja dgn asrin dan arip. mak aih!! arif jamah kek 2 pinggan sekali. pagi² lak tuh. okeh. misteri lagi. sape nye vanilla coke dlm peti ais nih?? penuh peti ais. itu dia aunty mary bebel. aku dah biasa. hahahahahaha...

opst. terlupa lak nak update 2 hari aku di imegresen. korang pernah tak amik no kat sana then tunggu sampai ber-janggut semua? hampeh kan? tapi. lain kali ni. isnin tuh. aku kena jumpa pengarah untuk amik balik aku aknowledge. untuk gi check sama ada aku nye permohonan tuh lulus ke tidak. tapi q punya panjang dgn sekumpulan dari company mane ntah nak antar outsourcing nye pasal aku terbalik coz aku amik half-day je. mau aku nye bos hangin.

hari ke-dua. aku gi awal² lagi terus direct jumpa en pengarah yg baik hati itu. one more thing. perlu ker aku bawak buah tangan bagai untuk jumpa en pengarah semata-mata untuk kelulusan permohonan? cam setengah² orang? hahahaa... itu namanye duit kopi dan ra-su-ah. ye kawan². tunggu tetap tunggu sebab aku nye permohonan baru je di antar pada bahagian proses surat-menyurat. ceh! nasib baik salah satu pengawai yang jaga bahagian aku tu cumel. sampai naik segan pegawai tuh aku dok pandang². jgn salah faham. bukan nak ngorat tapi aku nak kelulusan segera. plus ko mmg cumel.

sambung balik kisah pagi tadi.

ini kek andrea

ini kek haizan

andrea napi neth haizan

aku. mcm biasa. haizan je sempat. andrea aku takut nak buat. dia garang!!

petang nih. celebrate birthday bdk group aku haizan dan andrea. happy belated birthday. dan di sini. misteri pagi tadi terjawab sudah. vanilla coke melambak² dlm peti ais tu group aku punya. hahaha.

4 comments:

Anonymous said...

haah...bkn bejanggut lagi kalu blh bemisai bebulu pn da lame panjang...boleh jd penternak segala jenis bulu la kt sane hhahahahha... wid tp die mmg chumel lg2 ble kite pandang die tunduk hhahahhaha blh jd "lelaki melayu terakhir" :p

Anonymous said...

ye che'nini. teringat time aku diri depan dia. leh lak dia ckp "alamak". cumel gile. lupa nak pesan kat dia. next week kita jumpa lagi. hahahaha..

Prettybeefy said...

alamak.. letak gambar aku ngah sakit... tidak!! itue pipi kena kasie kurus sikit...

my name is n.u.v.e.r.a said...

hahaha... ko sakit ke?? ok je aku tgk gambar tuh...