Friday, July 25, 2008

aku tak kira.

• mau tido mungkin •
bangun pagi. mamai-mamai. tido balik. *tok tok. bangun. gi mandi.

buka mata. raba-raba. jumpa kotak. light up! *puff puff! berangan. gosok gigi. cuci muka. mandi. huargh!!! aku malas gila ari ni. mungkin mood cuti terasa. maklumla ari jumaat. kesian pada yg keje sabtu ahad. kecian. kecian. ;p hakikatnye. sekarang aku mengantuk.

lady boss aku phobia kaler purple. don't ask why!


• robot asmara •
semalam. setelah tgk Helena perform kat Laundry. baru teringat. Wina&Evon ajak aku tgk Mocca. ogos! ok! aku set! aku nak gi. Lucy pun ada. pertama. aku nak tgk Mocca. bukan fan pun. tapi aku pernah lagu dia. sebab pertama-tama-nya, aku nak support rakan-rakan. cikgu drum aku pun ada. berketul-ketul tangan dia ketuk drum tuh. salutt lu dut! so. dgr²kan-lah hati besi-robot asmara. korang cari sendiri la.

dgr-dgr meh


• lidah dan otak tiada fahaman •
biasa bukan tersasul ckp. tersalah ckp. terlepas ckp. yg penting CAKAP. biar sekali sekala jgn selalu. kalau tak. ni namanya dah tak berapa betul. mcm aku. boleh kata ari-ari tersasul. semua terjadi kerana otak dan lidah tak ada fahaman lagi. erm. betul ke tiada fahaman? ke tak sefahaman? hahaha.. dia cam lebih kurang dlm otak lain. yg ckp lain. cam tula. hahaha. well. bukan aku sorang pun. ramai lagi..

meh belajar perkataan baru (mcm sama tapi salah)
pario : paria
cmyk : c-m-MY-k (nama-nama colour)
magenta : margarita
money changer : money exchange

byk lagi. tapi aku dah lupa...

cett cett!! ( dia suruh aku berenti menulis. ok. ok ) <-- aku menaip je. aku tak kira!

3 comments:

abah said...

Suka skals gambar ungu di atas itu..editing dan senyum mengada...begitu menggoda manja para pembaca.

Bagus. Teruskan. Ahaks.

Kejiiiiiiii gi tgk Mocca! hmph. Jeles

pasembur said...

ikan salama dgn kopi sulu satu!

my name is n.u.v.e.r.a said...

pasembur bukan salama la... ikan salma. betul. ni import mari. jepun lak tuh!!!

abah tima kasih atas pujian itu. sungguh terharu. menggoda pembaca?? ahaks!! aku penggoda??