Friday, July 4, 2008

good friday : huargh

sesungguhnya. hari ni sangat mengantuk.

dan. kawan aku sorang tuh. dah pun pulang. * semalam kata balik pkl 4?? cet cet!!! tak tunggu!! nasib ada aunty mary. penyelamat segala kebosanan aku. tima kasih atas tip-tips untuk buat yoga. jaga kesihatan katanya. bagus betul orang tu nih.

tak sabar lak nak pulang ke umah bonda dan ayahanda.. opst!! pengaruh sindarela la nih. hahaha.. teringin sangat nak makan ikan siakap 3 rasa. gara-gara budak opis aku yang suka-suki sebut bab-bab makan depan aku. aku on diet! weekday je. weekend takpe! huhuhuhu.

sementara aku tgh menaip entry nih. kawan aku msg tolong dia buat lulur. hah? boleh ker tangan ni buat benda-benda mcm tuh?? haha. i'll try. hurm. kami berborak. borak dan borak. ketawa dan cerita. statement terakhir. dia kata aku kecik hati.

excuse me! kecik hati tuh boleh menguntungkan aku ke?

e'eh. lambat lagi ye kawan. let it be. not worth it.


thanx to mr photographer!! this is the best shoot that i can see my happinest there!! maknenya. bukan senang gak nak dpt angle cam nih. dan ini bukan di buat-buat mcm selalu. hahaha... i miss this part!! tu pasal aku bagi kredit sesuka hati. sedekah ari jumaat nih.

warkah : bau

Takkan lagi aku menunggu • Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
Puasku mengharapkan dirimu • Seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu • Kau tempuhi penuh bahagia
mahu kau tahu • ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu • Seperti yang aku kenali dulu
Setiaku menantikan dirimu • Seperti setianya terhadap diriku
Tapiku melepaskan mu • Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu • Cinta yang takkan pernah ada

Tapiku melepaskan mu • Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu • Cinta yang takkan pernah ada

Tapiku melepaskan mu • Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu • Cinta yang takkan pernah ada

3 comments:

Senandung K said...

ahahaha! macam nak nangis pun ada

emiazus said...

nyumyyyy...bestnyer ikan tiga rasa..... wiiiiwiiiittttttt!!!.... hiks

my name is n.u.v.e.r.a said...

to kak senandung copp!! ko nak nangis pasal ape? ikan tiga rasa ke?

to amiazus sedappp emme.. ko kat sane camne??? ok?? rindu ko la beb!!!!